Forum www.smoczakrewlarp.fora.pl
Larp Smoczej Krwi
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Uwagi do Zasad larpowych
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.smoczakrewlarp.fora.pl Strona Główna -> Forum Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Picollo
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:01, 04 Paź 2011    Temat postu: Uwagi do Zasad larpowych

Zgodnie z prośbą Finnegana wydzielam na to nowy temat. Aczkolwiek liczę, że aż tak dużo tych uwag nie będzie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ankalime




Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Vralia

PostWysłany: Wto 17:15, 04 Paź 2011    Temat postu:

Pytania o misje:

1. Czy samo zgłoszenie chęci podjęcia się misji jest wiążące, czy też można po otrzymaniu jej jeszcze "bezpiecznie" z niej zrezygnować?

2. Czy misje będą ściśle związane z rozwijaną cechą, i jeśli tak, czy można rozwijać wszystkie cechy? (jakoś nie bardzo widzę rozwijanie Sztuki Wojennej na larpie...)

3. Czy można wziąć na jednego larpa więcej niż jedną misję?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steus Arios




Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fhalair Ban!

PostWysłany: Wto 19:19, 04 Paź 2011    Temat postu:

Czy cecha może spaść poniżej wartości 1?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Picollo
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:00, 05 Paź 2011    Temat postu:

Ajj karramba, pojawił się problem "lub czasopisma". Z niewiadomych przyczyn znikł dość znaczący fragment dotyczący misji. Miało być"

Każda postać na larpie, bądź w rundzie strategicznej ma możliwość zgłoszenia chęci wykonania „Misji”.

Misja może trwać larpa, a może trwać przez dłuższy okres czasu. Mea culpa, że to przegapiłem.

Kiedy wyrażasz chęć podjęcia misji nie da rady bezpiecznie z niej zrezygnować.

Cecha nie może spaść poniżej 1.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steus Arios




Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fhalair Ban!

PostWysłany: Śro 9:43, 05 Paź 2011    Temat postu:

Czyli jak ma się czegoś 1, to można bez ryzyka brać misję, czy są jakieś negatywne konsekwencje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Picollo
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:50, 05 Paź 2011    Temat postu:

Zawsze może ucierpieć inny współczynnik. Razz

I pytanie, czy naprawdę jest sens rozwijać współczynnik na 1? zanim staniesz się naprawdę dobry w czymś rozwijanym od 1 minie kupa czasu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steus Arios




Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fhalair Ban!

PostWysłany: Śro 10:28, 05 Paź 2011    Temat postu:

Ale tu chodzi o to, że jeśli nie masz nic do stracenia, to warto rozwijać cechę, bo zawsze lepiej mieć 2, niż 1Very Happy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Picollo
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:07, 05 Paź 2011    Temat postu:

Jak wyżej. Masz coś do stracenia. Zależnie od misji mogą to być różne rzeczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steus Arios




Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fhalair Ban!

PostWysłany: Śro 16:07, 05 Paź 2011    Temat postu:

I ponawiam pytanie Ankalime:
- czy misja jest ściśle związana z rozwijaną cechą?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Picollo
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:22, 05 Paź 2011    Temat postu:

Tak, będą powiązane ze współczynnikiem o jaki walczycie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ankalime




Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Vralia

PostWysłany: Czw 11:44, 06 Paź 2011    Temat postu:

Mam pytanie o tzw. orszak władcy - postaci nie strategicznie, jedynie fabularne. Czy jest sens takowe werbować, i jeśli tak, czy ich współczynniki są również do wykorzystania podczas larpa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Picollo
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:14, 06 Paź 2011    Temat postu:

Jest sens takowe werbować. Chcielibyśmy, żeby współczynniki były wykorzystywane podczas larpa, ale musimy jeszcze przemyśleć, jak będzie to działać. Bo jest tu spore pole do nadużyć (wliczanie Dyplomacji postaci do wpływów, dodatkowe trucizny etc.) Więc na razie nie odpowiem, jak to będzie działać dokładnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Finnegan




Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:30, 06 Paź 2011    Temat postu:

Picollo, rozwijanie na 2 czegoś co masz na 1 może być przecież fajne ze względów fabularnych Wink Jeśli będzie podejście, że podnosimy tylko najwyższe staty, zrobi się nam z tego wyścig zbrojeń...:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ankalime




Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Vralia

PostWysłany: Pią 7:43, 07 Paź 2011    Temat postu:

Jak działa Trucizna? Czy trzeba zagrać wlewanie jej komuś do napoju i odczekać, aż go wypije?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Picollo
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:49, 07 Paź 2011    Temat postu:

Tak, zakładamy, że trucizny są dostępne wyłącznie w formie "doustnej", nie ma możliwości zatruwania broni. Kiedy chcecie zatruć napój, zgłoście się do MG, coby był dowód, że zatruliście napój. Kiedy ktoś napije się tego napoju, MG poinformuje otrutego o skutkach trucizny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.smoczakrewlarp.fora.pl Strona Główna -> Forum Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin