Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Picollo
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:01, 04 Paź 2011 Temat postu: Uwagi do Zasad larpowych |
|
|
Zgodnie z prośbą Finnegana wydzielam na to nowy temat. Aczkolwiek liczę, że aż tak dużo tych uwag nie będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ankalime
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Vralia
|
Wysłany: Wto 17:15, 04 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Pytania o misje:
1. Czy samo zgłoszenie chęci podjęcia się misji jest wiążące, czy też można po otrzymaniu jej jeszcze "bezpiecznie" z niej zrezygnować?
2. Czy misje będą ściśle związane z rozwijaną cechą, i jeśli tak, czy można rozwijać wszystkie cechy? (jakoś nie bardzo widzę rozwijanie Sztuki Wojennej na larpie...)
3. Czy można wziąć na jednego larpa więcej niż jedną misję?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Steus Arios
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fhalair Ban!
|
Wysłany: Wto 19:19, 04 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Czy cecha może spaść poniżej wartości 1?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Picollo
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:00, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Ajj karramba, pojawił się problem "lub czasopisma". Z niewiadomych przyczyn znikł dość znaczący fragment dotyczący misji. Miało być"
Każda postać na larpie, bądź w rundzie strategicznej ma możliwość zgłoszenia chęci wykonania „Misji”.
Misja może trwać larpa, a może trwać przez dłuższy okres czasu. Mea culpa, że to przegapiłem.
Kiedy wyrażasz chęć podjęcia misji nie da rady bezpiecznie z niej zrezygnować.
Cecha nie może spaść poniżej 1.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Steus Arios
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fhalair Ban!
|
Wysłany: Śro 9:43, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Czyli jak ma się czegoś 1, to można bez ryzyka brać misję, czy są jakieś negatywne konsekwencje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Picollo
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:50, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Zawsze może ucierpieć inny współczynnik.
I pytanie, czy naprawdę jest sens rozwijać współczynnik na 1? zanim staniesz się naprawdę dobry w czymś rozwijanym od 1 minie kupa czasu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Steus Arios
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fhalair Ban!
|
Wysłany: Śro 10:28, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Ale tu chodzi o to, że jeśli nie masz nic do stracenia, to warto rozwijać cechę, bo zawsze lepiej mieć 2, niż 1.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Picollo
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:07, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Jak wyżej. Masz coś do stracenia. Zależnie od misji mogą to być różne rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Steus Arios
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fhalair Ban!
|
Wysłany: Śro 16:07, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
I ponawiam pytanie Ankalime:
- czy misja jest ściśle związana z rozwijaną cechą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Picollo
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:22, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Tak, będą powiązane ze współczynnikiem o jaki walczycie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ankalime
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Vralia
|
Wysłany: Czw 11:44, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie o tzw. orszak władcy - postaci nie strategicznie, jedynie fabularne. Czy jest sens takowe werbować, i jeśli tak, czy ich współczynniki są również do wykorzystania podczas larpa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Picollo
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:14, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Jest sens takowe werbować. Chcielibyśmy, żeby współczynniki były wykorzystywane podczas larpa, ale musimy jeszcze przemyśleć, jak będzie to działać. Bo jest tu spore pole do nadużyć (wliczanie Dyplomacji postaci do wpływów, dodatkowe trucizny etc.) Więc na razie nie odpowiem, jak to będzie działać dokładnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Finnegan
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:30, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Picollo, rozwijanie na 2 czegoś co masz na 1 może być przecież fajne ze względów fabularnych Jeśli będzie podejście, że podnosimy tylko najwyższe staty, zrobi się nam z tego wyścig zbrojeń...:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ankalime
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Vralia
|
Wysłany: Pią 7:43, 07 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Jak działa Trucizna? Czy trzeba zagrać wlewanie jej komuś do napoju i odczekać, aż go wypije?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Picollo
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:49, 07 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Tak, zakładamy, że trucizny są dostępne wyłącznie w formie "doustnej", nie ma możliwości zatruwania broni. Kiedy chcecie zatruć napój, zgłoście się do MG, coby był dowód, że zatruliście napój. Kiedy ktoś napije się tego napoju, MG poinformuje otrutego o skutkach trucizny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|